Her har vi samlet de vanligste spørsmålene vår kundeservice mottar. Skulle du ikke finne det du lurer på er det bare å kontakte oss på mail eller vår live chat.
Alle våre bestillinger har en vanlig leveringstid på 1-5 virkedager. Dersom du ikke har mottatt din bestilling fra oss innen 5 virkedager kan du kontakte oss på mail eller live chat på vår nettside. For å spore din bestilling kan du bruke sporingsnummeret du har mottatt av oss på mail.
Du kan lese mer om frakt og levering her for å se hva som gjelder for ditt valgte fraktalternativ:
https://www.snuslageret.no/levering/
Dersom du ikke har mottatt din bestilling, anbefaler vi deg å kontakte oss. Det er vi som er ansvarlig for din pakke, og vi er her for å hjelpe deg. Hvis posten ikke klarer å levere pakken i din postkasse vil du få en hentemelding på SMS. Pakken vil da bli levert til nærmeste postkontor/post i butikk.
Snuslageret og vår betalingspartner Klarna ønsker å gjøre netthandel til en trygg og sikker opplevelse. Vi bruker fødselsnummeret ditt som kundeidentifikasjon, og for å kunne gjennomføre kredittsjekk. På denne måten kan vi være sikre på at du er du. Det gjennomføres også en alderskontroll slik at mindreårige under 18år ikke kan handle snus hos oss. Snuslageret får ikke tilgang til dine sensitive personopplysninger da dette kun er en kontroll mellom deg og Klarna.
Det er ingen avgift eller gebyrer på bestillinger hos oss. Du betaler kun den prisen du ser på vår nettside. Alle våre bestillinger bli sendt fra Norge.
Du bestiller akkurat så mye du ønsker. Det er fri frakt uansett hvor mye du bestiller.
I vår kasse kan du velge mellom å betale med en rekke forskjellige debit- eller kredittkort. Du kan også velge alternativet faktura. Du vil da automatisk motta en faktura på mail fra Klarna. Du kan velge mellom å betale fakturaen med kort gjennom å logge deg på Min Klarna. Eller betale fakturaen direkte i din nettbank.
Har du mottatt et mangelfullt eller defekt produkt fra oss? Det skal ikke skje. Derfor er det viktig å ta vare på de mangelfulle eller defekte produktene og kontakte oss slik at vi får muligheten til å hjelpe deg videre. Hvis de mangelfulle eller defekte produktene kastes før klagen er fullstendig utfylt, er det en risiko for at klagen ikke blir godkjent.
Det er trist når det skjer. Det er bare å si ifra oss så vil vi hjelpe deg videre.
Det er viktig at du tar et bilde av pakken og sparer de ødelagte varene til klagen er fullført.
14-dager kredittperiode. Ingen ekstra kostnader. Ved å logge deg inn på Min Klarna kan du kostnadsfritt utvide kredittperioden med 10 dager.
Når du mottar fakturaen, kan du velge om du ønsker å betale hele eller deler av fakturaen. Dersom du betaler deler av fakturaen vil en delbetalingsplan automatisk begynne. Du kan se gjenværende beløp og få mer informasjon ved å logge deg inn på Min Klarna. Det månedlige beløpet i nedbetalingsplanen vil variere, minste beløp vil være 50kr.
Vi har dessverre ingen butikk eller hentested. Alle våre bestillinger blir sendt til din postkasse.
Holdbarheten på snus varierer på de ulike snustypene. Lavere fuktighetsinnhold gir lengre holdbarhet. En våt snus gir kortere holdbarhet. For å bevare holdbarheten best mulig på din snus anbefaler vi deg å oppbevare snusen i et kjøleskap. En snus som er utgått på dato er ikke farlig, men smaksopplevelsen kan bli tørrere. Vi har en holdbarhetsgaranti, så skulle du være uheldig å motta snus med kort holdbarhet er det bare å kontakte oss.
Nei, vi sender kun innad i Norge.