Kontakt oss
5 vanlige spørsmål
Når kommer bestillingen min?
- Logg inn på Min Side
- Du kan spore pakken når du har mottatt leveringsbekreftelsen med sporingsnummer
- Transportøren sender også sporingslenke på e-post, SMS eller i app
Trenger du hjelp?
Kontakt vår kundeservice – vi hjelper deg gjerne.
Kan jeg stoppe bestillingen min?
Hvis bestillingen din ikke er sendt ennå, kan du kansellere den.
Ta kontakt med vår kundeservice så raskt som mulig.
- Telefon: +478 005 10 31 (hverdager)
- E-post: hei@snuslagret.no
- Merk: Vi kan ikke kansellere bestillinger som allerede er behandlet og sendt fra lager
Hvordan betaler jeg fakturaen min?
- Før 27. august 2025: På Mine sider
- Abonnement startet opp før denne datoen faktureres av Avarda også etter 27. August
- Fra 27. august 2025: I Klarna-appen
- Du får også fakturaen tilsendt på e-post
- Har du ikke tilgang til e-posten din? Kontakt Klarna for postlevering
Hva er Kustom?
Kustom er vår nye betalingsløsning, tidligere kjent som Klarna Checkout (KCO), som vi lanserte i August 2025. Den tilbyr deg en trygg, smidig og fleksibel betalingsopplevelse.
Jeg har mottatt et defekt produkt, hva gjør jeg?
Vi beklager. Følg disse stegene for reklamasjon:
Send oss:
- Et bilde av produktene
- En kort beskrivelse av feilen
- Antall produkter og navn
- Et bilde av etiketten bakpå produktet eller emballasjen
Hvis du ikke kan sende bilde av etiketten, oppgi følgende i tekst:
- Batchnummer
- Best før-dato
- Produksjonsdato
Viktig: Ikke kast produktet før reklamasjonen er fullført.
Velkommen til Snuslageret!
Har du spørsmål om bestillingen din eller om våre produkter?
Vennligst ta med navn og ordrenummer i henvendelsen.
Gjelder det en reklamasjon?
Sørg for at meldingen din også inneholder:
- Et bilde av produktene
- En kort beskrivelse av feilen
- Antall produkter og navn
- Et bilde av etiketten bakpå produktet eller emballasjen
Takk på forhånd!
Vennligst merk at vi ringer fra et annet nummer enn kundeservicenummeret dersom vi trenger å nå dere.
Nummeret vi ringer fra er: +472 350 56 99
Åpningstider på kundeservice:
Telefontider
Mandag–tirsdag: 08.30–17.00
Onsdag–torsdag: 08.30–19.00
Fredag: 09.00–16.00 (Lunsjstengt 12.00–13.00)
Vi på Snuslageret ser frem imot dine spørsmål og henvendelser!