Møt Sara på kundeservice

Møt Sara på kundeservice

En vanlig dag som kundeservicemedarbeider hos Snuslageret kan være hektisk. For Snuslageret er god kundeservice høyt prioritert og meget viktig. Vi har møtt Sara på kundeservice. Hun er svensk men med god språkforståelse og litt svårsk når det trengs hjelper hun Snuslagerets kunder hver dag slik at de kan fortsette å levere den beste kundeservicen ut til sine kunder.


Hvor lenge har du jobbet hos Snuslageret? 

Jeg har jobbet hos Snuslageret i litt over et år.  

Snuser du? Og hvilke er dine favoritter? 

Det gjør jeg! Min favoritt er nok Skruf Super White Solbær men jeg liker å teste alle nye varianter innen 'all-white' sortimentet. 

Enklelte dager kan være ganske hektiske. Hvor mange kunder tror du at du har pratet med? 

Oi, det er en hel del! Rundt 10 000 kanskje?  

Hva er de  vanligste spørsmålene du får? 

De vanligste spørsmålene jeg får er nok generelle spørsmål om kunders bestillinger eller leveransen av bestillinger, men det er og en del som har spørsmål angående produkter (noe som alltid er morsomt å kunne svare på). 

Hva gjør kunden glad? 

Hyggelig og rask service!   

Sara du er svensk. Hva er den største forskjellen mellom nordmenn og svensker? 

Den største forskjellen er vel kanskje at nordmenn generelt er mer imøtekommende enn en del svensker. De er alltid hyggelige å prate med, viser forståelse og har god tålmodighet. 

Hva er det beste med å jobbe hos Snuslageret? 

"Mine fantastiske kollegaer og våre kunder, samt at jeg får teste ulike nye produkter." Sier Sara mens hun ler og ser meget fornøyd ut.

Hvilket snus savner du og er det noen snus din kunder savner spesielt? 

Det er en god del kunder som savner et større utvalg av 'all-white' produkter i Norge. Personlig savner jeg Skruf Tranebær.  

Hvis du skulle laget din drømmesnus, hvilket smak skulle du da ønske den hadde? 

Drømmesnusen min hadde nok hatt smak av ananas og kokosnøtt.