Leveringsfrister julen 2020

Leveringsfrister julen 2020

Julen nærmer seg og vi gleder oss til en noe annerledes jul. Pågangen både hos oss og våre transportører øker men vi er godt forberedt. Det vil uansett kunne være lurt å ta høyde for at forsinkelser kan skje og derfor er ute i god tid for å sikre at leveransen kommer frem før jul. Under finner du de forskjellige fristen vi opererer med for at du får din snus før julaften. 


Pakke i postkasse

Pakke i postkasse skal ifølge Bring gå som normalt gjennom julen, men de nevner at det må tas høyde for store volumer og at dette kan resultere i en dag ekstra. Vi anbefaler at man bestiller litt før fristen for å være på den sikre siden.

Frist å bestille innen utgangen av 17. desember.


Servicepakke - postkontor/post i butikk

Dersom du ønsker din pakke levert for henting på nærmeste postkontor/post i butikk må det påberegnes 1-2 dager ekstra leveringstid fra 25. november til 31. desember.

Frist å bestille før: 15 til 21 desember, alt etter hvor i landet pakken skal sendes. Info om postens frister finner du her.


Porterbuddy

Leveringsfrister julen 2020

Porterbuddy har frist helt frem til og med 22. desember. Leveringen skjer påfølgende virkedag mandag til fredag. Porterbuddy leverer til Oslo, Akershus, Østfold, Buskerud, Bergen, Stavanger og nå også Trondheim.

For Oslo er fristen til og med 23. desember før klokken 12.00. Da får du levering samme dag.

Leveringer med Porterbuddy skjer mellom klokken 17.30 til 19.00, eller mellom 19.30 til 21.30.​


Åpningstider lager

Vårt lager pakker og sender varer i hele desember med unntak av høytid og helg. Vi vil sette inne ekstra ressurser skulle det melde seg behov for dette. Følgende datoer vil vårt lager holde stengt. 24-27. desember og 1-3. januar.


Åpningstider kundeservice

Vi har følgende åpningstider i julen 2020.

Lille julaften har vi åpent fra 9-17.
24 til 27 desember er vi stengt.
Nyttårsaften og 1. nytårsdag stengt.
 
Telefon: 80 02 51 74    Man–Tors 09–19, Fre 09–17 og Søn 09–12. Kontakt oss
Vi behandler nå rekordmange ordre. Dette skaper et ekstra trykk på kundeservice noe som gjør at enhver forespørsel kan ta noe ekstra tid å få svar på. Det vanligste spørsmålet de får er hvor er min forsendelse? Dette kan du selv spore via transportøren direkte. Info finner du på sendingsbekreftelsen i din epost.

Alle oss i Snuslageret ønsker deg en god jul og godt nyttår!