Snuslageret.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: Kr 0,00,-

Spørsmål/Svar

Her har vi samlet de vanligste spørsmålene vår kundeservice mottar. Skulle du ikke finne det du lurer på er det bare å kontakte oss på mail eller vår live chat.


Når kommer min bestillingen?

Alle våre bestillinger har en vanlig leveringstid på 1-3 dager. Dersom du ikke har mottatt din bestilling fra oss innen 3 dager kan du kontakte oss på mail eller live chat på vår nettside.
For å spore din bestilling kan du bruke sporingsnummeret du har mottatt av oss på mail. Alle bestillinger har fri frakt.

Jeg har ikke mottatt min bestilling, hva gjør jeg?
Dersom du ikke har mottatt din bestilling, anbefaler vi deg å kontakte oss. Det er vi som er ansvarlig for din pakke, og vi er her for å hjelpe deg.
Hvis posten ikke klarer å levere pakken i din postkasse vil du få en hentemelding på SMS. Pakken vil da bli levert til nærmeste postkontor/post i butikk.

Må jeg betale avgift eller gebyr på bestillingen?
Det er ingen avgift eller gebyrer på bestillinger hos oss. Du betaler kun den prisen du ser på vår nettside. Alle våre bestillinger bli sendt fra Norge.


Hvor mye kan jeg bestille?
Du bestiller akkurat så mye du ønsker. Det er fri frakt uansett hvor mye du bestiller.


Hvilke betalingsalternativer kan jeg velge mellom?
I vår kasse kan du velge mellom å betale med en rekke forskjellige debit- eller kredittkort. Du kan også velge alternativer faktura. Du vil da automatisk motta en faktura. Du kan velge mellom å betale fakturaen med kort gjennom å logge deg på Min Klarna. Eller betale fakturaen direkte i din nettbank.

Faktura
14-dager kredittperiode. Ingen ekstra kostnader. Ved å logge deg inn på Min Klarna kan du kostnadsfritt utvide kredittperioden med 10 dager.

Betaling
Når du mottar fakturaen, kan du velge om du ønsker å betale hele eller deler av fakturaen. Dersom du betaler deler av fakturaen vil en delbetalingsplan automatisk begynne. Du kan se gjenværende beløp og få mer informasjon ved å logge deg inn på Min Klarna. Det månedlige beløpet i nedbetalingsplanen vil variere, minste beløp vil være 50kr.


Har dere butikk/kan man hente bestillingen hos dere?
Vi har dessverre ingen butikk eller hentested. Alle våre bestillinger blir sendt til din postkasse.


Hvor lang holdbarhetstid er det på snusen?
Holdbarheten på snus varierer på de ulike snustypene. Lavere fuktighetsinnhold gir lengre holdbarhet. En våt snus gir kortere holdbarhet. For å bevare holdbarheten best mulig på din snus anbefaler vi deg å oppbevare snusen i et kjøleskap. En snus som er utgått på dato er ikke farlig, men smaksopplevelsen kan bli tørrere. Vi har en holdbarhetsgaranti på 5 uker, så skulle du være uheldig å motta snus med kort holdbarhet er det bare å kontakte oss.


Sender dere til utlandet?
Nei, vi sender kun innad i Norge.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke