Viktig info om betaling, levering og lagerstatus

Under finner du informasjon om levering, åpningstider, lagerstatus og evt. annen viktig info for våre kunder.

Ny betalingsløsning og nye muligheter

Vi har nå fått helt ny betalingsløsning. Vi samarbeider nå med Avarda og nå kan våre kunder betale med Vipps.

Vilkår for betaling
Kunden kan velge en av de betalingsmåtene som fremgår på Nettsiden, herunder Faktura 30 dager, Faktura 60 dager, Del opp, Vippskonto og kortbetaling. Alle betalingsmåter skjer gjennom Snuslagerets partner Avarda (https://www.avarda.com/no/privat/) og deres betalingsløsning Avarda Checkout. Ved å gi informasjon ved kassen aksepterer Kunden også Avardas vilkår (link til Avardas vilkår finner du lenger ned i dette punktet). Avarda Chekout presenterer opplysninger for Kunden så snart Kunden er identifisert. Hvilken informasjon som må oppgis for å kunne identifisere Kunden vil kunne variere ut ifra kjøpstilfelle og kunde. Hvilket betalingsalternativ som velges av Kunden vil også kunne få betydning for hvilken informasjon som kreves i Avarda Checkout. Kredittopplysninger som Avarda henter ut påvirker ikke Kundens kredittverdighet og kan ikke sees av andre som ber om kredittinformasjon, for eksempel banker. Etter at Kunden er identifisert, viser Avarda Checkout hvilke betalingsalternativer som er tilgjengelige. Faktura 30 dager er det betalingsalternativet som er valgt som et utgangspunkt, men Kunden kan velge et av de andre alternativene dersom Kunden ønsker det.

Ved fakturabetaling vil det være minimum 30 dagers betalingstid (se fullstendige Vilkår fra Avarda her)


Lagerstatus

Vi har nå fått et helt nytt eget lager i Oslo. Det nye lageret er skapt med nye moderne pakkemaskiner og ligger nære alle våre distribusjonspartnere slik at du skal få din pakke levert så raskt det er mulig. Som Norges største nettbutikk for snus vil vi nå ha Norges beste leveringstid, med best utvalg og den aller ferskeste snusen.


Levering

Det er satt en standard hos oss med meget rask levering. I disse dager med et ekstra stort leveringstrykk hos våre transportører, kan enkelte kunder oppleve økt leveringstid.

Helsemyndighetene har nå et sterkt fokus på sosial distansering og derfor ønsker vi at våre kunder bruker våre kostnadsfrie hjem på døren alternativer for leveranse. Alle våre leveringsalternativ er helt kontaktfrie.

  • Porterbuddy – Hjem på døren (0 til 2 virkedager og leveringstidspunkt velges ved bestilling)
  • Posten – Pakke i postkassen (1 til 5 virkedager)
  • Instabox - Lynrask levering til din valgte utleveringsboks innen 1 dag eller ønsket tidspunkt.

Alle våre transportører følger myndighetenes anbefalinger. Det er tillagt ekstra tiltak for å unngå smitte både for våre kunder og for transportørene selv.

Posten forandrer sine leveringsrutiner
I forbindelse med endring i levering av post og pakker fra 7. juli 2020, vil det ikke være leveranser hver dag over hele landet, som tidligere. Cirka halvparten av landets husstander vil få "Pakke i postkassen" levert i postkassen alle hverdager. Den andre halvparten får levering annenhver dag som for brev og aviser. Du kan lese mer om dette her: https://www.posten.no/levering-av-post-2020

Ikke hjemme? Du kan bestille snus til der du er:

  1. I kassen under "Leveringsinformasjon", angi postnummeret der du vil hente leveransen
  2. Husk C/O adresse hvis du ikke selv er registrert på adressen
  3. Velg den leveringsmetoden som passer deg best
  4. I kassen under "Fullstendig kjøp", endre postnummer, adresse og by dit du er i sommer (husk å endre informasjonen tilbake når du vil  bestille hjem neste gang du handler).

Kundeservice

Vårt kundesenter har disse åpningstidene.

Telefon: 80 02 51 74
Mandag, Tirsdag og Onsdag 08.00 - 17.00, Torsdag 08.00 – 16.00, Fredag 08.00 – 17.00

Kontaktskjema kundeservice


Sikkerhet

Hos Snuslageret.no følger vi myndighetenes anbefalinger og tar alle forholdsregler.

Det er trygt å handle hos Snuslageret.no. Vi og våre samarbeidspartnere følger helsemyndighetenes anbefalinger for å forhindre smitte.